سلام
یکی دیگه از موضوعاتی که همیشه برام جالب بوده مسأله بشقاب های پرنده و موجودات فضایی هستش . مشاهده اجسام پرنده ناشناس توی آسمون تاریخچه دیرینی داره و از دیرباز برای انسان ها در هاله ای از ابهام قرار داره . دوره جدید تماس با موجودات فضایی از سال 1947 و همزمان با سقوط یکی از اونها توی شهر روزول ایالت نیومکزیکو شروع شد . اون سال مردم محل ادعا کردن که بشقاب پرنده رو دیدن و چند تا از ساکنانش رو هم زنده به دست آورن که با مداخله ارتش آمریکا و بردن همه چیز به منطقه 51 ( یه منطقه مخفی توی آمریکا که ادعا میشه فعالیت های محرمانه فضایی اونجا دنبال میشه ) و اعلام اینکه اون جسم یه بالون هواشناسی بوده ، قائله خاتمه پیدا کرد . ؛
چند سال بعد(در سال1979میلادی) یه سروان نیروی هوایی آمریکا که از نزدیک اون بشقاب پرنده رو دیده بود اعلام کرد که اون جسم نه بالون بوده و نه موشک و موادی که از اون به دست آوردیم با اینکه از یه کاغذ فویل هم باریک تر بودن اما نه میشد گرم شون کرد و نه شکل بهشون داد و نه سوراخ شون کرد که باز ارتش آمریکا همه چیز رو تکذیب و اون سروان رو هم سربه نیست کرد و باز همه چیز فراموش شد ؛
سالها بعد یکی از کارکنان منطقه51 فیلمی رو بیرون داد که نشون میداد چند تا جراح در حال عمل کردن یه موجود فضایی هستن . این آدم که از ترس جونش نخواست اسمش فاش بشه فیلم رو به شبکه فلاش اسکای داد و خودش جیم شد . پخش این فیلم توی آمریکا جنجال های زیادی رو به دنبال داشت تا اینکه باز ارتش مداخله کرد و همه چیز رو ماست مالی کرد . ؛
بعد از اون باز گزارشات تماس با بشقاب های پرنده تو سرتاسر دنیا ادامه داشت تا مهم ترین شون توی ایران و در سال 1355 اتفاق افتاد . خلبان پرویز جعفری اون شب عجیب تونسته بوده بشقاب های پرنده رو از نزدیک ببینه و تعقیب شون کنه ، اما وقتی که از 40 کیلومتر نزدیک تر شده بود بهشون همه ابزار های الکتریکی هواپیماش خراب میشن و مجبور به فرود میشه . برای خوندن شرح ماجرا میتونین اینجا کلیک کنین
بعد از اون دیگه خبر خاصی توی ایران نبود تا اینکه با واژه تازه ای مواجه شدیم « اشیاء نورانی »( نمیدونم چرا یاد واژه حرکات موزون افتادم که به جای رقص ازش استفاده میکنن اینها) این بار هر چند وقت یه بار توی اخبار ایران این جمله به گوش میرسید : مشاهده اشیاء نورانی درآسمان فلان جا . این فلان جا عمداتاً : تبریز ، قزوین ، اردبیل و تهران بودن تا اینکه در سال 82 توی بوشهر یه شهروند عادی موفق شد با موبایلش فیلمی از اونها بگیره که برای دیدن فیلم میتونین اینجا کلیک کنین . هر چند که در مورد این فیلم هم حرف و حدیث زیاده ، ولی باز از هیچ چی بهتره . ؛
جدید ترین این خبر ها مربوط به دیده شدن 13 تا بشقاب پرنده توی انگلیس هستش که با دهن لقی یکی از افسران نیرو هوایی اونجا لو رفت و برای دیدن فیلم و خبرش میتونین اینجا کلیک کنین . ؛
در حالی که سرویس های جاسوسی آمریکا و روسیه به شدت در حال تحقیق روی این موضوع بودن و هر کدوم بشقاب های پرنده رو نوعی هواپیمای جاسوسی طرف مقابل تلقی میکردن این بار سر و کله « حلقه های کشتزار» پیدا شد و همه معادلات رو به هم زد . حلقه های کشتزار تصاویر عجیبی هستن که بر اثر امواج مایکروویو با منشأ فرازمینی و با دقت میکرونی روی کشتزار های گندم به وجود میان و حاوی پیام هایی برای بشریت هستم . جالب اینجاست که در ظرف مدتی کمتر از 5 دقیقه در مساحتی در حدود چندهزار متر مربع تشکیل میشن و بعد از چند روز هم خود به خود از بین میرن ، و جالب تر اینکه اکثر طرح های باستانی که توی اهرام مصر و حتی کتیبه های بیستون و باقیمونده های تمدن اینکا هم هستش رو دارن ، برای نمونه میتونین اشکال زیر رو نگاه کنین و یا برای دیدن همه شون میتونین اینجا کلیک کنین . ؛
این طرح دقیقاً روی پلاک همسر فرعون بوده 2002 آلمان
تصویر یک آدم فضایی که باعث ترس ارتش آمریکا شد 2003 آمریکا
تصویر یک پلاک باستانی مربوط به تمدن اینکاها آلمان 1992
از همه جالب ترش اینه که دقیقاً همین طرح رو توی پاسارگاد و اکثر سنگ نوشته های دوران هخامنشی میشه دید انگلیس1998
یه سری شون رمز گشایی شدن و دانشمند ها تونستن الفبای اینها رو کم و بیش کشف کنن . توی اینها از فرمول آب تا ستاره داوود ، از نقش های باستانی تا نقشه کهکشان ها ؛ تقریبا همه چیز رو میشه دید . برای من که خیلی جالب بود ، بیصبرانه منتظر کامنت ها تون هستم تا ببینم شما چی فکر میکنین . ؛
با درود و سپاس فراوان : شهرام

135 نظر:

  1. آقا وجود داره . وجود داره
    از قديم بوده
    همين قالي سليمان

    اصلاً ميگن در آينده هركي ميتونه يكي از اينا داشته باشه
    شايد يكي شم من بخرم

    قالي رو كه نميتونم
    شايد سليمان رو خريدم

    پاسخحذف
  2. با اینکه در این باره قبلا

    زیاد خوانده بودم و شنیده بودم

    اما این نوشته برام جالب بود

    گرچه اینجا هایی که معرفی کردی

    یکیش مشرک گرامی میزد

    و یکی دیگه یوتوب بود که

    با اینترنت ذغالی من به سختی باز شد

    ممنون
    شاد زی

    پاسخحذف
  3. در این که در این کهکشان بزرگ و این همه ستاره و سیاره تنها ما موجودان زنده ای باشیم که وجود دارند غیر منطقیه

    حتمن موجودات دیگری در جاهای دیگر کهکشان وجود دارند که ما از اونا بی خبریم

    من هم به وجود یوفو اعتقاد دارم

    در ضمن

    هیچکدوم از عکس هات باز نشد

    اما لینک ها رو دیدم

    به غیر از فیلم دومی که سایتش برای من فیلتر بود

    مطلب جالبی بود شهرام جان

    پاسخحذف
  4. جالب بود ، ممنون دوست عزيز *:)

    پاسخحذف
  5. شهرام تو فوق العاده ای !این یک پست بسیار ضروری بود
    فیلم اول را دیدم ..من این غول های تیره رنگ فلزی را در خواب دیدم که در شهری پر از آسمانخراش و برج های بلند اسمان را پر کرده اند حدود صد تا..چیزی مثل حمله نظامی
    و در خواب شکی نداشتم که متعلق به ارتش مافیایی امریکاست..
    ...اما
    جدا از مسئله امریکا...خودم شخصا معتقدم که نوع حیوانی تکامل یافته تر از انسان(یعنی هر چقدر ما از میمون جلوتریم..او از ما جلوتر است)زمین را ترک کرده و در مکانی بسیار دور ولی ایده آل زندگی میکند اینها به اصالت و مبنا و اصل خویش هر از چند گاهی سر میزنند و شاید روزی به انسانها کمک کنند..این فرضیه شخصی من است

    پاسخحذف
  6. سلام. هنوز کامل نخوندم ولی شما همیشه موضوعات جالب و نابی رو انتخاب میکنین که بیشتر در مورد ناشناخته هایی که برای بشر هنوز معماست و در کمترین بلاگی من اینطور می بینم
    با آرزوی موفقیت برای شما
    آنی

    پاسخحذف
  7. هنوز نخوانده ام . برميگردم .

    پاسخحذف
  8. فیلمو دیدم...


    چه جالبه..!




    چمیدونم والا...


    این بحس ها اونقدر جالبه تموم نمیشه

    پاسخحذف
  9. من معتقدم كه موجودات فضايي هستن !
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    راستي فيلم ساينز رو ديدي ؟ مل گيبسون بازي ميكنه
    در مورد همين حلقه هاي كشتزاره !
    .
    .
    .
    .
    شاد و قبراق زي
    كامي

    پاسخحذف
  10. من معتقدم كه موجودات فضايي هستن !
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    راستي فيلم ساينز رو ديدي ؟ مل گيبسون بازي ميكنه
    در مورد همين حلقه هاي كشتزاره !
    .
    .
    .
    .
    شاد و قبراق زي
    كامي

    پاسخحذف
  11. درود شهرام جان
    در مورد موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها نمی تونم با قطعیت نطری بدم
    .
    .
    .
    فیلمی در همین رابطه بر اساس مستندات ساخته شده با عنوان "کانتکت" که جودی فاستر بازی کرده است
    داستان فیلم در مورد یک پایگاه رادویی هست که با فرستان سیگنال از فضا جواب دریافت می کنند
    با جدی شدن موضوع یک سایت مجهز با فرستنده های قوی در اختیار این گروه قرار می گیرد
    توصیه می کنم حتما این فیلم رو ببینی
    محصول سال 79 هست
    _____________________________

    The search for life outside our solar system becomes a personal and spiritual quest for a young researcher. Ellie Arroway (Jodie Foster) is a scientist who lost her faith in God after her parents died when she was a child. However, Ellie has learned to develop a different sort of faith in the seemingly unknowable: working with a group that monitors radio waves from space, Ellie hopes that some day she will receive a coherent message from another world that will prove that there is a world beyond our own. Ellie's hard work is rewarded when her team picks up a signal that does not appear to be of earthly origin. Ellie decodes the message, which turns out to be plans for a space craft, which she takes as an invitation for a meeting with the aliens. Ellie and her fellow researchers soon run into interference from a White House scientific advisor, David Drumlin (Tom Skerritt), who cuts off their funding and tries to take credit for their achievements. However, Ellie receives moral support from Palmer Joss (Matthew McConaughey), a spiritual teacher who advises President Clinton and tries to persuade her to accept the existence of a higher power, and financial backing from S.R. Hadden (John Hurt), a multi-millionaire willing to fund her attempts to contact the source of the message. Contact was based on a novel by Carl Sagan, who advised director Robert Zemeckis during the film's production until his death in 1996. ~ Mark Deming, All Movie Guide

    پاسخحذف
  12. اسرار ازل را نه تو دانی و نه من



    سلام شهرام
    موضوعی که مطرح کردی منو برگردوند به خیلی سالها قبل
    اون موقع ها که همه پولهام رو جمع میکردم تا کتاب بخرم
    یه نمونه اش رو هم فکر کنم تو هم تو کتابخونه ات داشته باشی
    اسرار بشقاب های پرنده تالیف لیوایز جونز و فرانک ادواردس
    خدا رو شکر الان نت هست و با یه سرچ صدها منبع واسه خوندن پیش روی ادم
    فارغ از اینا به نظر من هر جا که بشر تو درک و توصیف چیزی کم اورده پای تخیلات و خالی بندی و اینا هم باز شده
    نمی خوام بگم به بشقاب پرنده اعتقاد ندارم ولی به نود درصد داستانهای مرتبط باهاش شک دارم

    راستی دقت کردی مدتهاست دیگه بحث بشقاب پرنده فروکش کرده
    یادمه جنجالی ترین کتاب سال 1989 کتاب مصاحبه واتیلی استریبر شد ولی الان دیگه گویا دموده شده دیگه این حرفها

    یه چیز دیگه خارجکی ها میگن نعلبکی پرنده نه بشقاب پرنده

    ;-)

    روزت خوش

    پاسخحذف
  13. سلام شهرام جان این بلاگت بی نظیر بود الانم با کل خونواده داشتیم فیلمهایی که ادرس دادی رو میدیدیم


    .به نظر من وجود موجودات فرا زمینی اثبات شده است و نمیشه اون رو انکار کرد

    .حتی میگن در تمدنهای قبل تاثیر بسزایی داشتن




    . مثلا در احداث بناهایی مثل اهرام ثلاثه



    .اما این بشقاب پرنده ها خیلی جالب بودن



    حتی تو کتاب های اسمانی نیز از خلقت در کرات دیگه صحبت شده که ما تنها مخلوقات خدا نیستیم



    .سپاس خیلی جالب و مفید بود

    پاسخحذف
  14. اینم واسه هر کس خواست بشقاب پرنده بخره
    http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=29221

    پاسخحذف
  15. همه لینک ها باز شد

    فیلم ها را هم دیدم


    امشب احتمالا ای تی میاد به خوابم

    پاسخحذف
  16. سلام

    از یه دیدگاهی مطلب جالبی بود

    با تمام احترامی که برای نظراتت قائلم باید بگم

    اساساً تمام نتیجه گیری های این مطلب بر مبنای فرضیات اشتباه گزاشته شده

    به شدت اشتباه و از نظر من تا حدودی مسخره

    ببین برای مثال من مستندی دارم که توی اون

    دونفر انسان با یه پرگار این حلقه های کشتزار مرموز رو در 15 دقیقه ایجاد میکنن

    هیچ موج مایکروویوی هم در کار نبود، تنها با لگد کردن حلقه های مرموز به دست اومد

    از همه مهمتر اینکه

    فواصل عظیم میان ستاره ای

    اولاً امکان مسافرت رو به این سادگی ها به هر موجودی نمیده

    ثانیاً اگر فرضاً موجودی به سطحی از تکنولوژی برسه که از این فواصل عظیم عبور کنه

    واقعاً مسخرس که بیاد و یه سری از آدما رو بترسونه وبدون برقراری هیچ نوع ارتباط رسمی

    بزاره و بره

    میدونی، ما آدما هیچ وقت دوست نداریم تنها باشیم

    اینه که در یک مفهوم انتزاعی از کره زمین دوست نداریم تنهایی رو قبول کنیم

    پس داستان میسازیم، مشابه این اتفاق در مورد مذهب هم افتاده

    دوست من جدید ترین تخمین علمی نشون میده

    حداقل 370 و حداکثر 38000 تمدن هوشمند در کهکشان راه شیری وجود داره

    اما فاصله اونقدر زیاده

    که حتی اگه ما به اونها بگیم سلام و پیغام رو با استفاده از امواج الکترومغناطیس و با سرعت نور منتشر کنیم

    هزاران سال طول میکشه تا پیغام مارو دریافت کنن و طبیعتاً باز هزاران سال طول میکشه تا ما جواب اونا رو دریافت کنیم

    دلایل زیادی برای نفی تمام فرضیاتت وجود داره که شاید فرصت شد یه روزی بهت بگم

    ممنون از مطلبت

    پاسخحذف
  17. آقا من شنیدم که یکی از ماموریت های ماهواره امید، رهگیری همین بشقاب پرنده ها بود
    ظاهرا ماهواره در طول ماموریت خود، به یکی از بشقاب پرنده ها رسیده و پیامی از طرف احمدی نژاد تسلیم شوفر بشقاب پرنده کرده
    بنا به گزارش منابع آگاه، شوفر بشقاب پس از شنیدن پیام، در حالیکه چشم هایش بشدت میچرخیدند ، زیر لب میگفت: بو گوتورن نه دییر؟؟

    پاسخحذف
  18. salam khaste nabashin bahse jalebie vali chon man nimkoreye rastam faal nis ziyad dar morede matalebe elmi ehate nadaram vali kheiili etelaate khobi dadi merc

    پاسخحذف
  19. سلام

    ممنون از پست جذابتون.

    به نظر من هم موجودات زنده در سراسر کیهان پراکنده شده اند.

    یادمه وقتی بچه بودم یه کتاب خونده بودم به اسم: "عجیب تر از علم" که پر بودن از این داستانهای مبهم و به نظر غیر منطقی.

    منطقی یا غیر منطقی من عاشق این جور حرف و حدیثام!

    واقعا عالی بود.

    سپاس س س س س س س

    پاسخحذف
  20. واي خيلي عالي بود، بايد قيافه منو مي ديديد كه از اول بلاگ شما همينطوري با دهن باز، هاج و واج مطلب و مي خوندم و ميومدم پايين. واي چه هيجان انگيز و چه ترسناك، خلاصه اينكه مثل باقي مطلبهاتون عالي بود

    پاسخحذف
  21. نمي دونم چي بگم ولي خيالات بيش از حدم وادارم ميكنه تصور كنم موجودات فضايي وجود دارن
    به هرحال جالب بود تا حالا در اين مورد مطلبي نخونده بودم مرسي

    پاسخحذف
  22. ممنون شهرام خان
    به نظر من هم وجود دارند اما ما بی خبریم

    پاسخحذف
  23. mesle hamishe blogetoon jaleb bood.kheili doos daram bishtar dar moredeshoon bedoonam.vali chera akhe har dafe mozooro masmali mikonan?chera nemizaran hame haghaiegho bedoonan?

    پاسخحذف
  24. va baz ham shaharam khan ba posthaye janjalish
    man hamishe midoam miam ke aval basham :-( bebin chandomam?
    nafare 30
    ( baz az hichi behtare:-0)
    va ama boshghab parande

    che4ra moze postat hamishe tarsnake?
    in soale mane
    baadesham mage mishe tooin alame hasti( khodamo nemigama) ma tanha bashim?kami khodkhahanast
    man aslan doost nadaram dar morede in ET ha.tahghigh konam.ama hastan...
    midoonam ke hastan

    shaharam jan,ye mozo latfie naznin bezar in dafe vase postet.plzzzzzzz....

    پاسخحذف
  25. من كلن نظرم اينه كه مجكرم
    :p
    بله خب ! كيبوردم حرف
    ch
    رو نداره فعلن ! عوضش "ج" داره !!! يه نفر كفته خوب ميشه به زودي
    :-??
    البته حرف
    g
    هم نيست شده هااااا
    ولي مهم نيست ز خوب ميشه

    عوض علامت نقطه توي فارسي "ز" ميندازه :)) خيلي باحاله
    دارم حالشو مي برم

    كيبوردم تازي شده
    :|

    ! كمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك


    ارواحنا فداه

    پاسخحذف
  26. من فعلا ضربه مغزی یم
    بعدا خدمت می رسم
    my key board does not have farsi font and it is hard to type farsi as i change my laptop and yet
    i do not puy farsi font on it.
    but all i agree and love this blog and subject
    shahram jan thank you
    ET PHONE HOME
    MANAM MIKHAM BIYAM HOME

    پاسخحذف
  27. من اطلاعی در این مورد نداشتم،اما همیشه کنجکاو بودم، اما اینقدر تنبلم که هیچوقت دنبالش نرفتم،ممنون از شمابه خاطر این پست عالی‌، خیلی‌ جالب بود

    پاسخحذف
  28. من اطلاعی در این مورد نداشتم،اما همیشه کنجکاو بودم، اما اینقدر تنبلم که هیچوقت دنبالش نرفتم،ممنون از شمابه خاطر این پست عالی‌، خیلی‌ جالب بود

    پاسخحذف
  29. شهرام عزیز
    زیاد تو این زمینه مطالعه ندارم
    اما در کل با بهرام موافقم
    که خیلی بعید به نظر می رسه که ما تنها موجودات ِ جهان باشیم
    ...
    ارادتمندم
    علی رضا

    پاسخحذف
  30. من به سيبي خوشنودم
    و به بوييدن يك بوته ي بابونه .
    من به يك آينه ، يك بستگي پاك قناعت دارم .
    من نمي خندم اگر بادكنك مي تركد .
    و نمي خندم اگر فلسفه اي ، ماه را نصف كند .
    من صداي پر بلدرچين را ، مي شناسم ،
    رنگ هاي شكم هوبره را ، اثر پاي بز كوهي را .
    خوب مي دانم ريواس كجا مي رويد،
    سار كي مي آيد ، كبك كي مي خواند ، باز كي مي ميرد،
    ماه در خواب بيابان چيست ،
    مرگ در ساقه ي خواهش
    و تمشك لذت ، زير دندان هم آغوشي.

    پاسخحذف
  31. من به سيبي خوشنودم
    و به بوييدن يك بوته ي بابونه .
    من به يك آينه ، يك بستگي پاك قناعت دارم .
    من نمي خندم اگر بادكنك مي تركد .
    و نمي خندم اگر فلسفه اي ، ماه را نصف كند .
    من صداي پر بلدرچين را ، مي شناسم ،
    رنگ هاي شكم هوبره را ، اثر پاي بز كوهي را .
    خوب مي دانم ريواس كجا مي رويد،
    سار كي مي آيد ، كبك كي مي خواند ، باز كي مي ميرد،
    ماه در خواب بيابان چيست ،
    مرگ در ساقه ي خواهش
    و تمشك لذت ، زير دندان هم آغوشي.

    پاسخحذف
  32. منم یه مدت درگیر شده بود ذهنم اما کلا بی خیال شدم الان هم اصلا نمی دونم چی بگم اما من فکر می کنم وجوددارن

    پاسخحذف
  33. شما عموما تو زندگیتون چه خوابهایی می بینید؟

    پاسخحذف
  34. اين ادعا خودخواهي بسيار بزرگي خواهد بود
    كه اگر ما انسانها خود را با شعورترين موجودات
    هستي بدانيم و خود را يكه تاز در عرصه علم و
    دانش محسوب كنيم ، براي اينكه موجودات بسيار
    با شعورتر از ما به تكنولوژي پرواز بسيار
    بالايي دست يافته‌اند ،
    به علت سقوط و تصادم با زمين و همچنين كهكشانهاي M104 , NGC4565 , NGC5866 انديشه و فهم آنها در پرواز بسيار وسيع‌تر و جامع‌تر از انسانهاست .
    عاملي كه يوفوها را به فكر پرواز انداخته و آنها را شيفته فضا
    نموده است ، سرعتهاي سرسام آور و باور نكردني كهكشانها
    در حال دور شدن از يكديگر است ، يعني چيزي كه ما آن را
    انبساط شتاب دار كيهان و عامل آن را انرژي تاريك مي‌ناميم .
    در واقع آنها ساختارهاي فيزيكي كهكشانها را شناسايي و سپس
    آن را در مقياس كوچك كپي كرده‌اند و به وسيله اين اسباب‌هاي پرنده
    در كنترل خود ، ميتوانند به همه جاي كيهان سفر كنند .
    تازه‌ترين رصدهاي انجام شده توسط تلسكوپ
    فضايي چاندراي اشعه ايكس ناسا از كهكشان پر جرم NGC 5746 ، هاله بسيار گرمي از گاز و غبار را آشكار كرد كه اطراف اين كهكشان را پوشانده و آن
    را احاطه كرده است . اين هاله گازي از هر قسمت اين كهكشان كه از لبه ديده مي شود 60.000 سال نوري فاصله دارد . در اين كهكشان هيچ نشانه‌اي از فعاليت هاي
    شديد در نواحي هسته‌اي وجود ندارد و هيچگونه روند غير عادي
    شكل گيري ستارگان در آن مشاهده نمي شود تا بتوانيم
    داغي هاله را توجيه كنيم . با اين حساب اين "هاله داغ" در
    اثر خروج گاز از كهكشان بوجود نيامده است .
    هاله‌هاي كاملا مشابهي همواره پيرامون بشقاب پرنده‌ها
    رويت ميشود ، البته زماني كه آنها وارد اتمسفر سياره زمين ميشوند
    تغییراتی بوجود میاید
    .
    تا ببنیم دوستان چه نظریاتی علمی خواهند داشت.

    پاسخحذف
  35. حرف نداشت ... مثل همیشه عالی بود

    ولی حالا خداییش بشقاب پرنده وجود داره یا نه؟
    حرف چه کسی رو می شه باور کرد؟


    اونایی که میگن هست؟ یا اونایی که میگن نیست؟






    مرسی مرسی شهرام عزیز

    نسترن4/12/87

    پاسخحذف
  36. آیا تا بحال به این فکر کرده اید که انسان زمینی هم توانسته بشقاب پرنده هایی
    نه به سبک و سیاق
    فراز مینیها

    در حد و توان دانش خودش بسازد؟؟؟
    همراه باشید....
    تا مدارکی را برای شما بازگو کنم......

    پاسخحذف
  37. خیلی خودخواهانه است اگر فکر کنیم تو دنیا به این بزرگی ما تنها موجودات زنده هستیم . مطمئنا جاهای دیگه ای موجوداتی شاید خیلی پیشرفته تر از ما حیات دارند.

    خیلیییییییییی مطلب جالبی بود. بلاگهاتون برای من که خیلی مفید بوده چون هی ترغیب میشم بیشتر برم و درباره اشون مطالعه کنم
    ممنون شهرام نازنین

    با احترام
    دیبا

    پاسخحذف
  38. aaaaaaaaaa che postaye ba kelasy darin shoma!
    man ke nemitoonam too in hame adam bozorg nazar bedam o khodam ham khoob midoonam be hych vajh saheb nazar nistam vali...
    miam mikhoonam ye 4ta jomle yad begyram badan estefade konam :D
    tnx for ur nice posts
    doost koochoolooe :)

    پاسخحذف
  39. kheili jaleb o kamel o daghigh bod
    asan injori fekr nemikardam darmoredeshon!
    kheili baram jaleb shod..kheili
    koli mamnon o merC AZ in entekhab e ziba o kamel o daghigh o inaaa...
    ahsanT:D

    پاسخحذف
  40. خیلی جالب بود شهرام جان
    تو دنیایی که اطلاعات ما ازش هر روز در عین کامل شدن
    به نقص زیاد خودش پی میبره ، کاملا قابل باوره

    پاسخحذف
  41. ممنونم
    برام تازه بود
    و
    خیلی جالب
    .
    .

    پاسخحذف
  42. درود شهرام جون
    من اصولا و اصیلا نسبت به همین دنیای موجود و جک و جونورهاش اعم از آدم و خر و الاغ و گوسپند مشکوک هستم
    چه رسد به درازگوشان اونم از نوع فضایی
    تا زمانیکه بوزینگان بالارونده رو داریم چه نیازی داریم به جک و جونورهای فضایی؟
    تا کنون هیچ نشانه ای مبنی بر وجود این جک و جونورها پیدا نشده
    البته شمسی خانم و قمر خانم و اصغر آقا یه چیزایی گفتند
    محمد تازی هم پیش دستی کرده و توی کتابش یه چیزهایی در این مورد گفته
    البته شاید بتوان از دیدگاهی به امام دوازدهم هم ربط اش داد
    یادم هست که زمانی که در دبستان بودیم معلمی داشتیم که یکمی زیادی سالوس تبار بود
    ایشون معتقد بودند که حضرت مهدی به کمک جک و جانورهای فضایی بر زمین مسلط می شوند و میخ اسلام را در صد ناحیه(که البته چند ناحیه حساس تر هست) محکم می کنند
    از این دیدگاه های واقع گرایانه که بگذریم و کمی هم با تخیلات خودمون پیش بریم
    باید خدمت شما عرض کنم
    اگر هم روزی همچین جک و جونورهایی پیدا بشوند
    ما نباید از چیزی هراسی داشته باشیم
    چرا که اشرف مخلوقات هستیم
    بابا بگین
    فتبارک الله احسن الخالقین
    اما اگه کلا در عقلمون رو تخته کنیم
    باید بگم که خیر
    من معتقدم که ما در این دنیا تنها هستیم
    اگر هم جک و جونورهای دیگه ای هم وجود داشته باشند
    ما هیچوقت نمی تونیم با این سطح از تکنولوژی شناسایی شون کنیم
    چون که هنوز محدود هستیم به مکان و زمان
    البته بعضی از این آدم های خوشبین همیشه پیغام هایی رو با فرکانس های مختلف به طرف خدا می فرستند
    اون هم به زبان ریاضی اما تا کنون در فرکانس هایی که برای این جک و جونورها قابل استفاده هست پیامی دریافت نکردند
    راستی الان یه سوالی برام پیش اومد
    واقعا آسمون کدوم طرفیه؟
    مگه زمین گرد نیست؟
    پس این انسان های دوست داشتنی چطوری میگن خدا اون بالا بالاهاست
    آهان
    خدا همه جا هست
    یادم نبود
    این رو جاج آغا قرائتی فرمودند
    شهرام جون
    من معتقدم که اگر هم این جورنورها وجود خارجی داشته باشند
    یک رابطه ای با سید علی دارند
    همین دیگه
    شاد و پیروز باشی

    پاسخحذف
  43. فیلم اول که در مورد بوشهر بود دیدم
    جالب بود
    اما فیلم دوم فیلتر بود
    ممنون

    پاسخحذف
  44. agha merci az tarikhcheyi ke dadi behemon,vali axat chera baz nemishe.saitatam raftam ali bod,damet garm.ham postet bahal bod ham saitat,vali axat eyf shod

    پاسخحذف
  45. vali man etminan daram ke vojod dare,

    پاسخحذف
  46. ... وجود دارن
    يكيش خودِ من
    :P


    جالب بود شهرام جان
    چندتا از عكسها باز نشد برام

    پاسخحذف
  47. salam agha shahram!!matlabe besyar jalebi ast !!filmhaee ke gozashtid hichkodom baz nashod va natonestam bebinam !!vali dar kol man fekr mikonam ke mojodate zendeh digary ham be joz ma vojod darand !!va hokomat ha salah nemidannad ke vojode anha ra alani konnad !!!dar zemn alaveh bar filmhaee ke dostan yad avary kardand !manam tosiyeh mikonam ke film "The island " ba bazi scarlet johanson ra hatman bebinid !!!besyar filme jalebi ast va......khodeton bebinid va bad ghezavat konid !

    پاسخحذف
  48. درود قربان.

    راستش دراین زمینه اطلاعاتی ندارم.ولی باعموبهرام تاحدودی موافقم...

    ومرسی برای انتخاب.حداقل اطلاعاتم دراین زمینه با خوندن پست شما وخوندن کامنتا تکمیل میشه...

    پاسخحذف
  49. سلام

    در مورد ندانسته های بشری همواره داستان سرایی و افسانه سازی هست

    من نمی دونم واالله
    کی می تونه ثابت کنه نیست
    کی می تونه ثابت کنه هست

    من فقط می تونم بگم نمی دونم و این نمی دونم هیچ تاثیری در روند و مسیر زندگی من نداره

    قربانت شهرام جان
    توسکا

    پاسخحذف
  50. شهرام داشتم حلقه های کشتزارو نگاه میکردم

    به جرات میتونم بگم کف کردم به معنای واقعی !!ا

    واقعاً چه هنری
    چه دقتی
    یا شایدم چه تکنولوژیی

    خیلی موضوع جالبیه که یه زمون تو کتابهای علمی و هوا و فضا دنبالش میگشتم که اطلاعات ناقصی هم داشتن

    به امید داشتن دوستان خوبی خوبی در فضا

    پاسخحذف
  51. ‫اولا من شاخ را جدی جدی در اوردم
    ‫بلوگ پشت بلوگ همه شکل افکار من
    ‫این الان یعنی چی
    ‫بعدم خدا لعنت کنه پنتاگون را که همه چیز را مخفی میکنه
    ‫بعدم ۱ میلیون درصد من متقدم پشقاب پرنده هست
    ‫تو همون اهرم کشور پرو همه عکس های رو دیوار های غار ها
    ‫تمامشون شکل یا یک بشقاب پرنده را کشیدن
    ‫یا یک موجود فضای را
    ‫راستش من همیشه به این فرضیه معتقد بودم یک
    ‫ جوری نسل انسان کنونی با فضای ها قاطی شده

    پاسخحذف
  52. comment man chera post nashod?!

    ;)

    پاسخحذف
  53. mikhastam begam ke UFO ha am mozu`e gij konande iy hastan...

    chizi ke man dar barasahun midunestam in boud ke hamun ashia parande ye nashenasi hstan ke mohageg ha natunestan sabeteshun konan o fagat aks haye mardom o film ha o gozaresh haye ta`yid nashod iy hast...

    vali a`lan manam shaakh dar avoirdam! }:-)

    Merci!

    پاسخحذف
  54. mikhastam begam ke UFO ha am mozu`e gij konande iy hastan...

    chizi ke man dar barasahun midunestam in boud ke hamun ashia parande ye nashenasi hstan ke mohageg ha natunestan sabeteshun konan o fagat aks haye mardom o film ha o gozaresh haye ta`yid nashod iy hast...

    vali a`lan manam shaakh dar avoirdam! }:-)

    Merci!

    پاسخحذف
  55. مطلب بسيار بسيار قابل استفاده و جذابي بود.
    اولها فكر ميكردم اين طور موضوعات فقط براي من بسيار مهيج و جالبن . امما واقعيت اينه اين مسائل براي همه جذابيت خاصي داره
    تو اين كائنات به اين عظمت دور از عقل ميرسه كه ما توي زمين تنها موجودات زنده باشيم . بعيد نيست اما چيزي كه خيلي بعيده من نميدونم چرا اين همه مخفي كاري در باره اين مسائل صورت ميگيره ؟
    اگه همه بعضي چيزا را بدونن چه طور ميشه ؟
    اين برام به صورت معما دراومده كه چرا دولتها . خاصه دولتهاي مقتدر بيشتر از درز اخباري از اين دست وحشت دارن ؟

    پاسخحذف
  56. دوران راهنمایی خیلی درگیر این مسئله بودم ، عاشق کتاب مثلث برمودا هم بودم ولی راستش دیگه زیاد به این موضوع فکر نمی کنم
    راستی مطالب بلاگت خیلی مفید و جالبه ممنون

    پاسخحذف
  57. بهشون اعتقاد دارم

    ولی نمیدونم چرا وقتی بهش فکر میکنم یه ترس عجیبی میاد سراغم

    پاسخحذف
  58. سلام
    آقا من هم معتقدم وجود دارند
    فقط مسئله چيره شدن انسان بر زمان است
    و چون انسان منبعي از انرژي هست قابليت بدست آوردن اين كنترل را دارد
    موجودات فضايي هم اين قابليت را زودتر از ما بدست آورده اند

    پاسخحذف
  59. درود

    راستش اعتقادی به بشقاب پرنده ندارم.

    پست جالبی بود

    با سپاس
    پروین.

    پاسخحذف
  60. درود

    راستش اعتقادی به بشقاب پرنده ندارم.

    پست جالبی بود

    با سپاس
    پروین.

    پاسخحذف
  61. سلام شهرام جان
    مطالب خوبي درباره بشقاب پرنده ها نوشتي
    جالب بود
    اما بزودي بشريت اين به جواب تمام سوالهاش در اينباره ميرسه
    جواب تمام اينها رو ماهواره اميد به زمين مخابره ميكنه

    پاسخحذف
  62. سلام شهرام جان
    مطالب خوبي درباره بشقاب پرنده ها نوشتي
    جالب بود
    اما بزودي بشريت اين به جواب تمام سوالهاش در اينباره ميرسه
    جواب تمام اينها رو ماهواره اميد به زمين مخابره ميكنه

    پاسخحذف
  63. سلام شهرام جوون:

    شرمنده که کم سر می زنم. جالب بود.
    شهرام جون امیدوارم ناراحت نشی ولی مطالبی که می نویسی بعضی جاهاش پایه ی علمی ندارن. و اگر هم فکر می کنی معتبر هستن بهتره یه منبع علمی براشون بگی. اینطوری نوشته هات سندیت بیشتری پیدا میکنه.

    بازم ببخشید.

    پاسخحذف
  64. cheghadr jaleb bood filmha ham kheili jaleb boodan yadame chandin sal pish tu tv canale 4 barnaei dasht ba hamin mozo ke kheili ham jaleb bood
    mamolan chizaye nashenakhte va korate dige kheili jaleban

    dar morede harakate mozon ham mamola raghs dar ab ro ham be hamin nam minamand ke besyar zibast .va ghatan shoma ham didi
    blogeton besyar mofid bod doste khobam

    پاسخحذف
  65. تو که از این غم دل آگه و گه بی خبری
    به در خانه سبزت تو مرا می نگری
    تو در این مستی رمز نگهت خوابم کن
    چه بسا می کشم از هجر رخت دربدری
    نفست حس تنم غنچه بستان دلم
    تو در این وادی دل با دل من همسفری
    لب تو لعل شکر قصر تنت محضر عشق
    ندهد چون تو دگر میکده شادان پسری
    نغمه عشق سرایم به تمنای دلت
    که تو از مرز دلم بی غم دنیا گذری

    پاسخحذف
  66. نمیدونم چی بگم


    هیچ وقت این قضیه بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی رو جدی نگرفتم
    به نظرم بیشتر یه جور تخیل ما آدمهاست

    نمیدونم چه قدر ممکنه موجودات دیگه ای از سیارات دیگه با اون شرایط خاصی که باهاش سازگار شدند بتونند به راحتی به سیاره دیگه ای بیاند و اونجا زنده بمونند


    بازم ممنون شهرام جان
    عکسا خیلی جالب بودند،برام تازگی داشتند

    پاسخحذف
  67. HAST BABA..
    MAGE MISHE YE ARTESHE AMRIKA INHAME CHIZ BSAZE O SOOOTI BEDE..
    SHAYAD HALA CHAN TAYISH MALE ARTESHE AMRIKA BOOOODE BASHE, AMA HAMASH KE NA..

    AZ IN KHOSHEMAN AMAD:
    حلقه های کشتزار

    TAHALA NASHNIDE BOOODAM

    پاسخحذف
  68. HAST BABA..
    MAGE MISHE YE ARTESHE AMRIKA INHAME CHIZ BSAZE O SOOOTI BEDE..
    SHAYAD HALA CHAN TAYISH MALE ARTESHE AMRIKA BOOOODE BASHE, AMA HAMASH KE NA..

    AZ IN KHOSHEMAN AMAD:
    حلقه های کشتزار

    TAHALA NASHNIDE BOOODAM

    پاسخحذف
  69. HAST BABA..
    MAGE MISHE YE ARTESHE AMRIKA INHAME CHIZ BSAZE O SOOOTI BEDE..
    SHAYAD HALA CHAN TAYISH MALE ARTESHE AMRIKA BOOOODE BASHE, AMA HAMASH KE NA..

    AZ IN KHOSHEMAN AMAD:
    حلقه های کشتزار

    TAHALA NASHNIDE BOOODAM

    پاسخحذف
  70. mesle hamishe blogetoon ali bood o por az etelaate jaleb ,
    rastesh man ye jooraee azashoon mitarsam ,vali midoonam hastan ...

    movafagh bashi o shad dooste man

    پاسخحذف
  71. Ѽ↓↑×*رؤیـا×*↑↓Ѽ۱۲/۰۶/۱۳۸۷ ۱۲:۰۰ بعدازظهر

    mamnon az blogaye ghashanget ,ke hamishe jazab o motenvast.
    mano in mataleb bishtar be dorane kodakim bod:D

    vaghty bache bodam in mozo baram khili jaleb bod. be in dalil ke, vaghty khili kochik bodam madaram baram yek gozaresh(majale)az yek khanomi ke tavasote onha robode shode bod va bazgashte bod khond,va hamin baes shode ke az kodaki be in fekr konam ke shayad yerozi ona bian va mano ba khodeshon bebaran ,,khili be in ghazie fekr mikardam :D vali hanoz nabordan

    پاسخحذف
  72. سلام شهرام جان
    مثل همیشه جالب و خواندنی بود
    .
    میدونید من در مورد ناشناخته ها نظرم چیه؟
    ببینید
    راستش امکان هر چیزی وجود داره
    بشقابهای پرنده - شیطان - بهشت - جهنم - روح - و...و...و..غیره
    من به این فکر می کنم که
    تخصص ِ من در چی هست؟
    قیلسوف هستم؟ ستاره شناسم؟ جن گیر هستم؟ پاک و مطهر و مذهبی هستم؟دکتر روانشناس هستم؟؟؟؟ چی هستم؟؟
    هر چه که هستم در اون رشته به تحقیقات ام ادامه می دهم و سعی میکنم که برای سوالها جواب به دست بیارم
    مثلن اگر ستاره شناس هستم - خب حتمن در مورد یوفو تحقیقات زیادی را انجام میدم و دیگه به روح و جن و پری فکر نمی کنم و اونها را میذارم به عهده ی جن گیرها و روانشناس ها و روانکاو ها و غیره
    .
    و تا زمانی که مثلن حضور روح و یا جن ثابت نشده اون رو قبول نخواهم داشت
    امیدوارم که منظورم مشخص شده باشه
    ممنون
    مازیار

    پاسخحذف
  73. با سلام

    قدیم تر ها که فیلم های فضایی ساخته میشد این آدمای به اصطلاح فضایی هر کدومشون یه شکل عجیب قریبی داشتن و این بسته به تخیلاته سازنده داشت

    اما یه مدتی هست که در همه فیلمایی که سعی دارن بطوری جدی این مسله رو مطرح کنن، موجودات فضایی تقریبا متحد الشکل شدن و به صورت همین طرحی که تو عکس های شهرام هم تکرار شده،درآمده

    به نظر من دلیل این وحدت رویه، به حقیقت پیوستن رویا هاست، یعنی شکل حقیقیه آنهادر جوامع پیشرفته و بخصوص برای کسانی که به این اطلاعات محرمانه دسترسی دارند کاملا محرز و پذیرفته شده است بطوری که همیشه ازش استفاده میشه واین فقط برای ما هنوز
    بصورت یک راز مطرحه

    طبق معمول به خاطر مطالب جالبت ازت ممنونیم شهرام جان

    پاسخحذف
  74. راستی یه سوال علمی ،کار بردی... این حرف حمزه وسط کلمه چطوری تایپ میشه؟
    مثل کلمه مسله که من نمیتونم درستش رو تایپ کنم

    پاسخحذف
  75. cheghadr nazar midan be blogetun man nazar nadaram chi ka konam???

    پاسخحذف
  76. سلام شهرام عزیز


    مطالب جالبی بود
    همیشه مسئله ی فضا و بشقاب پرنده و موجودات فضایی برا پر از هیجان بوده

    ممنون

    پاسخحذف
  77. نمی دونم...مسائل علمی معمولااحتیاج به فحص و تحقیق و بررسی زیادی داره

    پاسخحذف
  78. ajab mozoohaye nabi khoda vakili peida mikoniya!!!
    are manam chand sal pish yadame bahse ina shod;albate man kheili bache boodam;chizi yadam nist;alanam ke kolan daghoonamo hich fekri nadaram!

    پاسخحذف
  79. salam.

    shahram jon aval babat matlab va mozoee ke ntekhab kardi sepas gozaram.

    bayad begam vaghty be in mozahat fekr mikonam va mibinam az boshghab parande haye roye boshehr fil gereftam pas ba emkanat va axaye mahvaree mishe az onha ax gereft va razeshon ro bar mala kard magar in ke razi joz in ke daste amrika rosiye va keshvar haye saheb tecnnoloji dar kar bashe razi dige vojod bnadashte bashe ke namikhan bezaran baghiye befahmand.

    ba sepas az shoma:Satar

    پاسخحذف
  80. خیلی جالب و هیجان انگیز بود. دارم سرچ میکنمم ببینم میشه ته شو در آورد

    پاسخحذف
  81. شهرام عزیز به نظر من حرفهای نرگس قابل تعمق هست
    نکاتی هست که ثابت میکنه مسائلی از این دست بسیار بسیار قبل از ماجراهای قرن بیستم و جنگ سرد و اینا بوده
    جزو جالبترین و دقیقترین مدارک میشه خاطرات مکتوب کریستف کلمب رو آورد که در سفر اکتشاف آمریکا نوشته و در اونجا اشارات دقیقی به وجود چیزهای پرنده ای که از زیر آب به سرعت به سمت آسمون پرواز میکردند و در بعضی مواقع بسیار روشن بودند و رنگ عوض میکردند هست

    پاسخحذف
  82. سلام و ممنون از بلاگ خوب و قشنگت

    دوست گلم این که کم سر میزنم به دلیل گرفتارهاست که فقط وقت میکنم به کامنتها جواب بدم لطفا به حساب بی وفایی نزار

    و همیشه به یاد هستم و خواهم بود

    پیروزی و شادی شما رو آرزومندم
    میثم

    پاسخحذف
  83. salam
    har joori mohasebeh koni mojoodati ghar az bashar vojood darand.
    ama ba tavajoh be masafati ke bein ma va nazdiktari setareh hast in ehtemal ke pay mojoodati be zamin bereseh montafi mishe.
    magar inke salha bad befahmim rah halhaee barash mishe tasavor kard
    albate shayad bad nabashe mostanad hay arthor c clarck ro dar in mored bebini.

    پاسخحذف
  84. حقیقتش باور وجود بشقاب پرنده ها و یوفوها سخته .
    مخصوصا اینکه بعد از از هم پاشیدن شوروی تعداد این خبرها روز به روز کمتر شده


    در مطالبت به دیده شدن و ثبت واضح ترین تصاویر از بشقاب پرنده در پارک جنگلی عباس اباد اشاره نکردی .من کتابش رو دارم .جالبه و تصاویرش هم دیدنی .پسری که این ادعا رو داشته و عکس ها رو از یوفوها گرفته تقریبا به حال دیوونگی افتاده .
    مطالب جالب تر رو هم می تونی در مجله های دانستنی ها قدیم پیدا کنی .من همشو به صورت ارشیو دارم .دانستنیهای از حدود سال 64 تا هفتاد و نه


    لینک ویدئوت خیلی جالب بود .ندیده بودمش

    پاسخحذف
  85. اسم کتاب هم هست اسرار بشقاب های پرنده

    پاسخحذف
  86. ممنون برای پستهای جامع،علمی وفوق العاده شما

    هر پست شما در حکم یک کتاب است من که واقعأ مطالب بسیاری می آموزم

    خیلی وقت می گذارید

    برای من یک کلاس است

    مرسی استاد عزیز

    پاسخحذف
  87. منم فکر میکنم یک خبرهایی اون طرفها است

    پاسخحذف
  88. مو به تنم سیخ شد دایی


    من همییشه فک میکردم اینا زاییده تخیلات
    این کارتونا و اینا





    بهترین پستی بود که تا حالا دیدم ازت





    ممنون




    خیلی جالب بود






    پس زمین ما یه جورای خیلی عقب مونده هست
    :d

    پاسخحذف
  89. اره داداش وجود داره.این همه کهکشان هست.تز کجا معلوم که تو یکیش نباشه؟؟

    پاسخحذف
  90. سلام

    اینجا که کفتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  91. این همه به این فضای یا گیر نده اینا دیگه عرب و دایناسور نیستن که می یان شب می خورنت
    اون وقت ما بی شهرام میشیم
    خدای نکرده

    پاسخحذف
  92. هم متن و هم راینگارها رو دیدم. گرچه نمی شه واقعن گفت که هیچ موجود زنده ای جز انسان در این فضای لایتناهی نیست، ولی اسنادی هم که در دست هست اون قدر پوشونده شده که آدم نمی تونه به اش استناد کنه. این که شاید امنیتی باشه یا نه؟ خدا عالمه

    ولی من می تونم به کتاب های نویسنده ای با نام اریک/اریخ/ اریش فون دینکن اشاره کنم که شاید همه ی عمر تحقیقاتی ش رو درباره ی این مسایل گذرونده. کتاب هایی به اسم ارابه ران خدایان؛ پیام آور گذشته گان، چشمان فرعون و ... که همه رو خوندم. اون اعتقادات بسیار جالبی داره و اسنادی هم ارایه می ده به شدت تکون دهنده است. پیش نهاد می کنم بخونی کتاباش رو؛


    موضوع جالبی بود


    با پیش کش درودهای ایرانی: آرش

    پاسخحذف
  93. انتظار داشتم علمی تر به قضیه نگاه کنید

    قبلا خیلی دنبال این قضیه رفته بودم

    یک- فیلم مربوط به ایران نیست. مربوط به یک جایی که فراموش کردم و ضمنا قسمتی از یک کار تبلیغاتیه
    دو-جریان دایرههای مزرعه هم همون موقع با تحقیقاتی کردن حل شد. کار چند نفر از اهالی بود که میخواستن توریست جذب کنن و البته خیلی هم موفق شدن
    دقت میلیمتری یا میکرومتری هم وجود نداشت
    از کاه کوه ساختن


    اصلا چه دلیلی داره که اگه موجود دیگه ای وجود داشته باشه به شکل انسان باشه

    من تا دلایل قانع کننده ای نباشه هیچ کدوم رو قبول ندارم

    پاسخحذف
  94. سلام شهرام جان


    این کامنت رو سه روز پیش برات تو کامپیوتر نوشته بودم اما کاری پیش اومد و تا الان دیگه فرصت پستش پیش نیومد

    با سه روز تاخیر برات پستش میکنم


    پستت منو یاد بیست و چندسال پیش انداخت که مثل خوره کتابهای مربوط به این جور مسائل رو میخوندم
    کتابهایی مثل «Ù…ثلث برمودا» Ùˆ «Ø§Ø±Ø§Ø¨Ù‡ ÛŒ خدایان» Ùˆ «ÛŒÙˆÙÙˆÙ‡Ø§»
    یادش بخیر، توی خواب هم نمیدیدم که یه روز اینقدر مطالعه و تحقیق و جمع آوری اطلاعات به راحتی امروز و با امکاناتی مثل کامپیوتر و اینترنت بشه

    یادمه یه روز توی سالهای 65 یا 66 یکی از دوستان هم کلاسی دبیرستانم از روی پشت بوم خونشون یه بشقاب پرنده دیده بود و ازش عکس گرفته بود و آورد ما هم دیدیم

    ده دوازده سال پیش هم توی تلویزیون یه سری فیلم مستند علمی پخش شد که توسط - آرتور سی کلارک - نویسنده ی معروف کتابهای علمی تخیلی، روشون تحقیق شده بود

    اینها عجایبی هستند که هیچ کس براشون جواب قطعی و مستندی هنوز صادر نکرده

    من هم مثل تو به این معماها علاقمندم و کامنتها رو دنبال میکنم

    اون آدم فضاییه خیلی جالب بود که داشتند جراحیش میکردند
    تا بحال چنین چیزی نشنیده بودم

    ممنون از طرح مسئله
    .
    .
    .
    شاد و سلامت باشی

    پاسخحذف
  95. سلام شهرام جان


    این کامنت رو سه روز پیش برات تو کامپیوتر نوشته بودم اما کاری پیش اومد و تا الان دیگه فرصت پستش پیش نیومد

    با سه روز تاخیر برات پستش میکنم


    پستت منو یاد بیست و چندسال پیش انداخت که مثل خوره کتابهای مربوط به این جور مسائل رو میخوندم
    کتابهایی مثل «Ù…ثلث برمودا» Ùˆ «Ø§Ø±Ø§Ø¨Ù‡ ÛŒ خدایان» Ùˆ «ÛŒÙˆÙÙˆÙ‡Ø§»
    یادش بخیر، توی خواب هم نمیدیدم که یه روز اینقدر مطالعه و تحقیق و جمع آوری اطلاعات به راحتی امروز و با امکاناتی مثل کامپیوتر و اینترنت بشه

    یادمه یه روز توی سالهای 65 یا 66 یکی از دوستان هم کلاسی دبیرستانم از روی پشت بوم خونشون یه بشقاب پرنده دیده بود و ازش عکس گرفته بود و آورد ما هم دیدیم

    ده دوازده سال پیش هم توی تلویزیون یه سری فیلم مستند علمی پخش شد که توسط - آرتور سی کلارک - نویسنده ی معروف کتابهای علمی تخیلی، روشون تحقیق شده بود

    اینها عجایبی هستند که هیچ کس براشون جواب قطعی و مستندی هنوز صادر نکرده

    من هم مثل تو به این معماها علاقمندم و کامنتها رو دنبال میکنم

    اون آدم فضاییه خیلی جالب بود که داشتند جراحیش میکردند
    تا بحال چنین چیزی نشنیده بودم

    ممنون از طرح مسئله
    .
    .
    .
    شاد و سلامت باشی

    پاسخحذف
  96. سلام شهرام جان


    این کامنت رو سه روز پیش برات تو کامپیوتر نوشته بودم اما کاری پیش اومد و تا الان دیگه فرصت پستش پیش نیومد

    با سه روز تاخیر برات پستش میکنم


    پستت منو یاد بیست و چندسال پیش انداخت که مثل خوره کتابهای مربوط به این جور مسائل رو میخوندم
    کتابهایی مثل «Ù…ثلث برمودا» Ùˆ «Ø§Ø±Ø§Ø¨Ù‡ ÛŒ خدایان» Ùˆ «ÛŒÙˆÙÙˆÙ‡Ø§»
    یادش بخیر، توی خواب هم نمیدیدم که یه روز اینقدر مطالعه و تحقیق و جمع آوری اطلاعات به راحتی امروز و با امکاناتی مثل کامپیوتر و اینترنت بشه

    یادمه یه روز توی سالهای 65 یا 66 یکی از دوستان هم کلاسی دبیرستانم از روی پشت بوم خونشون یه بشقاب پرنده دیده بود و ازش عکس گرفته بود و آورد ما هم دیدیم

    ده دوازده سال پیش هم توی تلویزیون یه سری فیلم مستند علمی پخش شد که توسط - آرتور سی کلارک - نویسنده ی معروف کتابهای علمی تخیلی، روشون تحقیق شده بود

    اینها عجایبی هستند که هیچ کس براشون جواب قطعی و مستندی هنوز صادر نکرده

    من هم مثل تو به این معماها علاقمندم و کامنتها رو دنبال میکنم

    اون آدم فضاییه خیلی جالب بود که داشتند جراحیش میکردند
    تا بحال چنین چیزی نشنیده بودم

    ممنون از طرح مسئله
    .
    .
    .
    شاد و سلامت باشی

    پاسخحذف
  97. در مورد بشقاب پرنده ها مطلب زیاد شنیده بودم و خونده بودم




    ولی در مورد حلقه های کشتزار چیزی نشنیده بودم



    جالب بود برام

    پاسخحذف
  98. در مورد بشقاب پرنده ها مطلب زیاد شنیده بودم و خونده بودم




    ولی در مورد حلقه های کشتزار چیزی نشنیده بودم



    جالب بود برام

    پاسخحذف
  99. در مورد بشقاب پرنده ها مطلب زیاد شنیده بودم و خونده بودم




    ولی در مورد حلقه های کشتزار چیزی نشنیده بودم



    جالب بود برام

    پاسخحذف
  100. نظر دادم ولی فکر کنم پست نشد

    پاسخحذف
  101. سلام شهرام جان
    اگه یادت باشه 2-3 سال پیش که حرف از دیدن بشقاب پرنده تو ایران بود گفتگوی خبری شبکه 2 از ایرج ملکپور دعوت کرده بود ، و بعد از اینکه یکی از اعضای فکر کنم نیروی هوایی حرف های ایرج ملکپور رو درباره بشقاب پرنده ها مسخره کرد به ملکپور بر خورد و گفت قبل جنگ ایران و عراق هم همین اجسام پرنده تو آسمون مناطق مرزی جنوب دیده می شده و الان هم احتمالا همون اجسام هستن که دیده می شن .
    اون شب یکی از مقامات نیروی هوایی هم دعوت بود که گفته شد به دلایل امنیتی توو برنامه شرکت نکرده

    مرسی از مطلب جالبت

    پاسخحذف
  102. :-??
    اينم يه چيزي مثل مثلث برموداس
    نه مي شه بي خيال شد
    نه ميشه به اين مدارك اكتفا كرد

    پاسخحذف
  103. SAlam,KHooBi Shahram Jan?!Bloget kheili mahshare,Tahala inhame daghigh roo in mozoo Focus Nakarde boodam ke hala bloge toro khoonam kheili ettellate jalebi behem dad,Vali be nazare man Mojoode fazaii voojoode khareji dare vali nemidounam chi begam!Baz kheili mamnon az bloge fogholadat.
    Ali

    پاسخحذف
  104. :-??
    اينم يه چيزي مثل مثلث برموداس
    نه مي شه بي خيال شد
    نه ميشه به اين مدارك اكتفا كرد

    پاسخحذف
  105. سلام شهرام جان
    اگه یادت باشه 2-3 سال پیش که حرف از دیدن بشقاب پرنده تو ایران بود گفتگوی خبری شبکه 2 از ایرج ملکپور دعوت کرده بود ، و بعد از اینکه یکی از اعضای فکر کنم نیروی هوایی حرف های ایرج ملکپور رو درباره بشقاب پرنده ها مسخره کرد به ملکپور بر خورد و گفت قبل جنگ ایران و عراق هم همین اجسام پرنده تو آسمون مناطق مرزی جنوب دیده می شده و الان هم احتمالا همون اجسام هستن که دیده می شن .
    اون شب یکی از مقامات نیروی هوایی هم دعوت بود که گفته شد به دلایل امنیتی توو برنامه شرکت نکرده

    مرسی از مطلب جالبت

    پاسخحذف
  106. انتظار داشتم علمی تر به قضیه نگاه کنید

    قبلا خیلی دنبال این قضیه رفته بودم

    یک- فیلم مربوط به ایران نیست. مربوط به یک جایی که فراموش کردم و ضمنا قسمتی از یک کار تبلیغاتیه
    دو-جریان دایرههای مزرعه هم همون موقع با تحقیقاتی کردن حل شد. کار چند نفر از اهالی بود که میخواستن توریست جذب کنن و البته خیلی هم موفق شدن
    دقت میلیمتری یا میکرومتری هم وجود نداشت
    از کاه کوه ساختن


    اصلا چه دلیلی داره که اگه موجود دیگه ای وجود داشته باشه به شکل انسان باشه

    من تا دلایل قانع کننده ای نباشه هیچ کدوم رو قبول ندارم

    پاسخحذف
  107. منم فکر میکنم یک خبرهایی اون طرفها است

    پاسخحذف
  108. سلام و ممنون از بلاگ خوب و قشنگت

    دوست گلم این که کم سر میزنم به دلیل گرفتارهاست که فقط وقت میکنم به کامنتها جواب بدم لطفا به حساب بی وفایی نزار

    و همیشه به یاد هستم و خواهم بود

    پیروزی و شادی شما رو آرزومندم
    میثم

    پاسخحذف
  109. شهرام عزیز به نظر من حرفهای نرگس قابل تعمق هست
    نکاتی هست که ثابت میکنه مسائلی از این دست بسیار بسیار قبل از ماجراهای قرن بیستم و جنگ سرد و اینا بوده
    جزو جالبترین و دقیقترین مدارک میشه خاطرات مکتوب کریستف کلمب رو آورد که در سفر اکتشاف آمریکا نوشته و در اونجا اشارات دقیقی به وجود چیزهای پرنده ای که از زیر آب به سرعت به سمت آسمون پرواز میکردند و در بعضی مواقع بسیار روشن بودند و رنگ عوض میکردند هست

    پاسخحذف
  110. ajab mozoohaye nabi khoda vakili peida mikoniya!!!
    are manam chand sal pish yadame bahse ina shod;albate man kheili bache boodam;chizi yadam nist;alanam ke kolan daghoonamo hich fekri nadaram!

    پاسخحذف
  111. سلام شهرام عزیز


    مطالب جالبی بود
    همیشه مسئله ی فضا و بشقاب پرنده و موجودات فضایی برا پر از هیجان بوده

    ممنون

    پاسخحذف
  112. با سلام

    قدیم تر ها که فیلم های فضایی ساخته میشد این آدمای به اصطلاح فضایی هر کدومشون یه شکل عجیب قریبی داشتن و این بسته به تخیلاته سازنده داشت

    اما یه مدتی هست که در همه فیلمایی که سعی دارن بطوری جدی این مسله رو مطرح کنن، موجودات فضایی تقریبا متحد الشکل شدن و به صورت همین طرحی که تو عکس های شهرام هم تکرار شده،درآمده

    به نظر من دلیل این وحدت رویه، به حقیقت پیوستن رویا هاست، یعنی شکل حقیقیه آنهادر جوامع پیشرفته و بخصوص برای کسانی که به این اطلاعات محرمانه دسترسی دارند کاملا محرز و پذیرفته شده است بطوری که همیشه ازش استفاده میشه واین فقط برای ما هنوز
    بصورت یک راز مطرحه

    طبق معمول به خاطر مطالب جالبت ازت ممنونیم شهرام جان

    پاسخحذف
  113. Ѽ↓↑×*رؤیـا×*↑↓Ѽ۴/۲۲/۱۳۹۰ ۶:۵۰ بعدازظهر

    mamnon az blogaye ghashanget ,ke hamishe jazab o motenvast.
    mano in mataleb bishtar be dorane kodakim bod:D

    vaghty bache bodam in mozo baram khili jaleb bod. be in dalil ke, vaghty khili kochik bodam madaram baram yek gozaresh(majale)az yek khanomi ke tavasote onha robode shode bod va bazgashte bod khond,va hamin baes shode ke az kodaki be in fekr konam ke shayad yerozi ona bian va mano ba khodeshon bebaran ,,khili be in ghazie fekr mikardam :D vali hanoz nabordan

    پاسخحذف
  114. mesle hamishe blogetoon ali bood o por az etelaate jaleb ,
    rastesh man ye jooraee azashoon mitarsam ,vali midoonam hastan ...

    movafagh bashi o shad dooste man

    پاسخحذف
  115. تو که از این غم دل آگه و گه بی خبری
    به در خانه سبزت تو مرا می نگری
    تو در این مستی رمز نگهت خوابم کن
    چه بسا می کشم از هجر رخت دربدری
    نفست حس تنم غنچه بستان دلم
    تو در این وادی دل با دل من همسفری
    لب تو لعل شکر قصر تنت محضر عشق
    ندهد چون تو دگر میکده شادان پسری
    نغمه عشق سرایم به تمنای دلت
    که تو از مرز دلم بی غم دنیا گذری

    پاسخحذف
  116. سلام شهرام جوون:

    شرمنده که کم سر می زنم. جالب بود.
    شهرام جون امیدوارم ناراحت نشی ولی مطالبی که می نویسی بعضی جاهاش پایه ی علمی ندارن. و اگر هم فکر می کنی معتبر هستن بهتره یه منبع علمی براشون بگی. اینطوری نوشته هات سندیت بیشتری پیدا میکنه.

    بازم ببخشید.

    پاسخحذف
  117. سلام شهرام جان
    مطالب خوبي درباره بشقاب پرنده ها نوشتي
    جالب بود
    اما بزودي بشريت اين به جواب تمام سوالهاش در اينباره ميرسه
    جواب تمام اينها رو ماهواره اميد به زمين مخابره ميكنه

    پاسخحذف
  118. درود

    راستش اعتقادی به بشقاب پرنده ندارم.

    پست جالبی بود

    با سپاس
    پروین.

    پاسخحذف
  119. دوران راهنمایی خیلی درگیر این مسئله بودم ، عاشق کتاب مثلث برمودا هم بودم ولی راستش دیگه زیاد به این موضوع فکر نمی کنم
    راستی مطالب بلاگت خیلی مفید و جالبه ممنون

    پاسخحذف
  120. mikhastam begam ke UFO ha am mozu`e gij konande iy hastan...

    chizi ke man dar barasahun midunestam in boud ke hamun ashia parande ye nashenasi hstan ke mohageg ha natunestan sabeteshun konan o fagat aks haye mardom o film ha o gozaresh haye ta`yid nashod iy hast...

    vali a`lan manam shaakh dar avoirdam! }:-)

    Merci!

    پاسخحذف
  121. شهرام داشتم حلقه های کشتزارو نگاه میکردم

    به جرات میتونم بگم کف کردم به معنای واقعی !!ا

    واقعاً چه هنری
    چه دقتی
    یا شایدم چه تکنولوژیی

    خیلی موضوع جالبیه که یه زمون تو کتابهای علمی و هوا و فضا دنبالش میگشتم که اطلاعات ناقصی هم داشتن

    به امید داشتن دوستان خوبی خوبی در فضا

    پاسخحذف
  122. vali man etminan daram ke vojod dare,

    پاسخحذف
  123. ممنونم
    برام تازه بود
    و
    خیلی جالب
    .
    .

    پاسخحذف
  124. aaaaaaaaaa che postaye ba kelasy darin shoma!
    man ke nemitoonam too in hame adam bozorg nazar bedam o khodam ham khoob midoonam be hych vajh saheb nazar nistam vali...
    miam mikhoonam ye 4ta jomle yad begyram badan estefade konam :D
    tnx for ur nice posts
    doost koochoolooe :)

    پاسخحذف
  125. حرف نداشت ... مثل همیشه عالی بود

    ولی حالا خداییش بشقاب پرنده وجود داره یا نه؟
    حرف چه کسی رو می شه باور کرد؟


    اونایی که میگن هست؟ یا اونایی که میگن نیست؟






    مرسی مرسی شهرام عزیز

    نسترن4/12/87

    پاسخحذف
  126. من به سيبي خوشنودم
    و به بوييدن يك بوته ي بابونه .
    من به يك آينه ، يك بستگي پاك قناعت دارم .
    من نمي خندم اگر بادكنك مي تركد .
    و نمي خندم اگر فلسفه اي ، ماه را نصف كند .
    من صداي پر بلدرچين را ، مي شناسم ،
    رنگ هاي شكم هوبره را ، اثر پاي بز كوهي را .
    خوب مي دانم ريواس كجا مي رويد،
    سار كي مي آيد ، كبك كي مي خواند ، باز كي مي ميرد،
    ماه در خواب بيابان چيست ،
    مرگ در ساقه ي خواهش
    و تمشك لذت ، زير دندان هم آغوشي.

    پاسخحذف
  127. من به سيبي خوشنودم
    و به بوييدن يك بوته ي بابونه .
    من به يك آينه ، يك بستگي پاك قناعت دارم .
    من نمي خندم اگر بادكنك مي تركد .
    و نمي خندم اگر فلسفه اي ، ماه را نصف كند .
    من صداي پر بلدرچين را ، مي شناسم ،
    رنگ هاي شكم هوبره را ، اثر پاي بز كوهي را .
    خوب مي دانم ريواس كجا مي رويد،
    سار كي مي آيد ، كبك كي مي خواند ، باز كي مي ميرد،
    ماه در خواب بيابان چيست ،
    مرگ در ساقه ي خواهش
    و تمشك لذت ، زير دندان هم آغوشي.

    پاسخحذف
  128. من اطلاعی در این مورد نداشتم،اما همیشه کنجکاو بودم، اما اینقدر تنبلم که هیچوقت دنبالش نرفتم،ممنون از شمابه خاطر این پست عالی‌، خیلی‌ جالب بود

    پاسخحذف
  129. من اطلاعی در این مورد نداشتم،اما همیشه کنجکاو بودم، اما اینقدر تنبلم که هیچوقت دنبالش نرفتم،ممنون از شمابه خاطر این پست عالی‌، خیلی‌ جالب بود

    پاسخحذف
  130. من كلن نظرم اينه كه مجكرم
    :p
    بله خب ! كيبوردم حرف
    ch
    رو نداره فعلن ! عوضش "ج" داره !!! يه نفر كفته خوب ميشه به زودي
    :-??
    البته حرف
    g
    هم نيست شده هااااا
    ولي مهم نيست ز خوب ميشه

    عوض علامت نقطه توي فارسي "ز" ميندازه :)) خيلي باحاله
    دارم حالشو مي برم

    كيبوردم تازي شده
    :|

    ! كمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك


    ارواحنا فداه

    پاسخحذف
  131. mesle hamishe blogetoon jaleb bood.kheili doos daram bishtar dar moredeshoon bedoonam.vali chera akhe har dafe mozooro masmali mikonan?chera nemizaran hame haghaiegho bedoonan?

    پاسخحذف
  132. نمي دونم چي بگم ولي خيالات بيش از حدم وادارم ميكنه تصور كنم موجودات فضايي وجود دارن
    به هرحال جالب بود تا حالا در اين مورد مطلبي نخونده بودم مرسي

    پاسخحذف